kinonamai.lt

Laikini "techniniai nesklandumai" pašalinti (atnaujinta)

 Laikini "techniniai nesklandumai" pašalinti (atnaujinta)

Su dideliu džiaugsmu ir nekantrumu pamatyti JUS, skelbiame, kad su tarptautine pagalba iš gamintojo, pavyko įveikti projektoriaus gedimą ir kino renginiai jau laukia jūsų, bilietai prekyboje.

10. 15 paskelbėme jog  sustojo mūsų kino projektoriaus širdis ir projektorių ištiko tamsi pabaiga. 


Gedimui pataisyti buvo reikalingos naujos dalys, tačiau savaitgalis, kaip žinia, daug kam, kartu ir mūsų projektoriaus gamintojui -  poilsio dienos, tad visą informaciją kaip bus šalinamas gedimas, kiek tai užtruks ir, SVARBIAUSIA!, kada vėl galėsime pradėti rodyti filmus, planavome sužinoti ir su jumis pasidalinti tik pirmadienį-antradienį. 


Tuo metu buvo sustabdytas bilietų pardavimas į visus renginius iki spalio 21d. - neišpasakytai tikėjomės, kad atgaivinsime projektorių iki to laiko, darėme viską, kad tas įvyktų kaip galima GREIČIAU.

Paskelbėme apie pinigų už bilietus į atšauktus kino renginius bus grąžinimą:

kasoje, jos darbo laiku, o už internetu pirktus e-bilietus - tik elektroniniu būdu - rašykite kasa@kinonamai.lt, nurodykite kino renginio, į kurį yra bilietas, datą, filmo pavadinimą, pirkimo/užsakymo numerį, apmokėjusiojo už bilietus vardą, pavardę, banko sąskaitą ir telefono numerį. 


Kas yra "užsakymo numeris" ir kur jį rasti? Užsakymo numerį rasite prisijungę prie savo el. banko sąskaitos, iš kurios atlikote mokėjimą už e-bilietus.
Šešiaženklis užsakymo numeris bus nurodytas mokėjimo pavedimo "Mokėjimo paskirtis" laukelyje ir prasidės skaičiumi dešimt - "10****"



Su klausimais galite drąsiai kreiptis Facebook, telefonu +370 623 03442, arba el. paštu labas@kinonamai.lt  

Grįžti